NTR Schooltv-webshop klantenservice@schooltvwebshop.nl 030-2417030
Winkelwagen
Winkelwagen

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Subtotaal: € 0,00
Verzendkosten: € 0,00
Totaalbedrag: € 0,00

  • Veilig betalen
  • Levertijd 2 tot 5 werkdagen
  • 14 dagen bedenktijd

Nieuwsbrief

Bestellen en leveren

 Een bestelling plaatsen

Levering van een bestelling

Levertijd van een bestelling

Verzendkosten

 

Een bestelling plaatsen

Hoe kan ik een artikel zoeken?

  • Snel zoeken: 
    Op onze website staat rechts bovenin het vak 'Zoek'. Hier kunt u een term invullen om te zoeken in ons assortiment. Met de term die u invult wordt gezocht in de titel en de volledige omschrijving van het artikel. Met het productselectie menu (verschijnt links in beeld) kunt u uw zoekopdracht verfijnen.
  • Zoeken per programma:
    Via het kopje ‘Producten’ bovenaan in beeld kunt u de producten zoeken per programma. U kunt ook de lijst met alle programma’s bekijken.
  • Zoeken per schoolvak:
    Via het kopje ‘Vakken’ bovenaan in beeld kunt u de producten zoeken die aansluiten bij specifieke schoolvakken.
  • Zoeken op leeftijd:
    Via het kopje ‘Leeftijd’ bovenaan in beeld kunt u de producten zoeken per leeftijdscategorie.  

Hoe kan ik bestellen?

  • Via NTR Schooltv-webshop, 7 dagen per week, 24 uur per dag

Lukt het u niet om uw bestelling te plaatsen of heeft u een specifieke vraag over het plaatsen van uw bestelling, neemt u dan contact op met de klantenservice.

Een bestelling plaatsen

Stap 1: Artikel(en) in winkelwagentje leggen

  • Zoek het artikel dat u wilt kopen.
  • Klik op 'In winkelwagen'. Het geselecteerde product verschijnt rechtsboven in de winkelwagen.
  • Bent u klaar met winkelen; ga naar de winkelwagen rechts bovenin.
  • Klik op 'verder met bestellen'. 
    Wilt u verder winkelen? Geen probleem. Het artikel blijft in uw winkelwagen liggen.

Stap 2: Inloggen, account aanmaken of verder met bestellen zonder account

  • Log in op uw account of, als u er nog geen heeft, maak een account aan tijdens de bestelling. Of ga verder met uw bestelling zonder een account aan te maken.

Als u een account aanmaakt heeft u de keuze uit een schoolaccount of particulier account. Met een schoolaccount heeft u de mogelijkheid om op rekening te bestellen en te betalen.

Geef aan waar de bestelling bezorgd moet worden. Het bezorgadres staat standaard op het adres van uw account. U kunt een alternatief bezorgadres ingeven.

Stap 3: Kies uw betaalmethode

U kunt op de volgende manieren betalen.

  •  iDEAL-internetbankieren
  • VISA en MasterCard
  • Op rekening bestellen en betalen (alleen voor scholen)

Stap 4: Bestelling controleren en bevestigen

U krijgt een overzicht van uw bestelgegevens. Klopt alles? Dan kunt u uw bestelling afronden door te klikken op de knop ‘Naar betalen’. Wilt u toch nog iets wijzigen? Ga dan terug naar de winkelwagen.

Stap 5: Betalen en afronden

U gaat naar de beveiligde betaalomgeving van de betaalmethode van uw keuze.

Na uw bestelling wordt u via e-mail op de hoogte gehouden middels een

  • Orderbevestiging / bevestiging van uw bestelling
  • Betaalbevestiging (alleen bij iDeal betalingen)
  • Verzendbevestiging

Zijn mijn producten op voorraad?

De meeste producten zijn standaard op voorraad. Of het product dat u bestelt op voorraad is staat aangegeven op de productpagina waar u het product bestelt. We leveren producten die op voorraad zijn binnen 2-5 werkdagen. Indien een product niet op voorraad is staat de levertijd vermeld op de productpagina waar u het product bestelt. U kunt altijd contact met de klantenservice opnemen als u een vraag heeft over de levertijd van een product.

Ik kan een product niet vinden

Kunt u een product niet vinden, dan kunt u altijd contact met de klantenservice opnemen.

Ik heb een verkeerd product besteld

Heeft u een verkeerd product besteld? Neem dan contact met de klantenservice op.

Ik krijg een foutmelding tijdens het bestellen

Als de NTR Schooltv-webshop een storing vertoont en u een foutmelding krijgt tijdens het bestellen helpen wij u uiteraard graag verder. Neem dan contact met de klantenservice op.

 

Terug naar boven

 

Leveren van een bestelling

Bestellingen worden bezorgd van dinsdag tot en met zaterdag.

Bestellingen die niet door de brievenbus passen, worden bezorgd door PostNL Pakketten van maandag tot en met zaterdag. 

Ik ben niet thuis op moment van bezorgen

PostNL laat een bericht achter wanneer er op het afleveradres (school- of particulier adres) niemand aanwezig was op het moment van bezorging van uw pakket. Hierop staat vermeld waar u het pakket kunt afhalen of wanneer het opnieuw op uw afleveradres (school- of particulier adres) wordt aangeboden. Is er bij een tweede afleverpoging niemand aanwezig op het afleveradres, dan kunt u het pakket binnen drie weken afhalen bij een PostNL Servicepunt. U ontvangt een bericht van de PostNL met daarop de adresgegevens van dit PostNL Servicepunt. Als u het pakket niet binnen drie weken afhaalt wordt uw pakket retour gestuurd naar NTR Schooltv-webshop.

Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?

Ja, u kunt een bestelling laten bezorgen op een postbusadres.

Kan ik een afleverafspraak maken of een bestelling ophalen?

Het is niet mogelijk om een afleverafspraak te maken voor de bezorging van een bestelling of om de bestelling bij ons af te halen.

Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?

U kunt een bestelling in het buitenland laten bezorgen. In dit geval kunt u per e-mail uw bestelling plaatsen. Vermeld duidelijk uw naam en adresgegevens, het artikel, het artikelnummer en het gewenste aantal. U ontvangt via de klantenservice een e-mail met de totale kosten. Na ontvangst van de betaling zullen wij de bestelling uitleveren.

De verzendkosten zijn tegen het tarief van PostNL, afhankelijk van de bestemming. 

Deellevering

Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, kan het voorkomen dat niet alle bestelde artikelen op hetzelfde tijdstip geleverd worden omdat een artikel later verschijnt of niet meer op voorraad is.

Op de pakbon staat vermeld welke artikelen er in het geleverde pakket aanwezig zijn. Daarnaast kunt u hierop zien welke artikelen later geleverd worden.

Ik heb een foutieve / beschadigde bestelling ontvangen

Voordat uw bestelling geleverd wordt, controleert NTR Schooltv-webshop of alle bestelde artikelen aanwezig en onbeschadigd zijn. Ondanks deze zorgvuldige controle kan het zijn dat u uw bestelling niet op de juiste manier ontvangen hebt.
Neem in dit geval binnen 24 uur contact met ons op. Stuur een e-mail naar onze klantenservice met de omschrijving van het defect en/of de foutieve levering en onder vermelding van het ordernummer (dit vindt u terug op uw pakbon).

De retourprocedure wordt u na ontvangst van uw bericht per e-mail toegestuurd. Wij zullen u vragen om de artikelen aan ons terug te sturen. Na ontvangst van de goederen zullen wij binnen 5 werkdagen de nieuwe materialen toesturen (indien er geen bijzonderheden zijn). Heeft u vragen over de retourprocedure, neem dan contact op met de klantenservice.

 

Terug naar boven

 

Levertijd van een bestelling

Wat is de levertijd van mijn bestelling

U heeft uw bestelling binnen 2-5 werkdagen in huis, mits de artiekeln op voorraad zijn.

Of het product op voorraad is of een andere levertijd heeft staat vermeld op de pagina in de NTR Schooltv-webshop waar u het betreffende product bestelt.

Ik heb mijn bestelling niet op tijd ontvangen

Heeft u uw bestelling niet op tijd ontvangen? U kunt navraag doen door contact op te nemen met de klantenservice. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij u vriendelijk het ordernummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden als u ons belt.

Welke levertijd geldt er voor een levering buiten Nederland?

De levertijd naar een buitenlands adres is afhankelijk van de bestemming. Wilt u een indicatie? Klik hier voor levertijden van Post.nl naar het buitenland.

Verzendkosten

Wat zijn de verzendkosten van een bestelling?

Binnen Nederland zijn de verzendkosten € 4,15 per bestelling.

De verzendkosten naar het buitenland zijn conform de prijzen van PostNL. Bekijk hier de PostNL tarieven.

 

Terug naar boven